Translate

woensdag 6 maart 2013

Minderen met graan: eetdagboek dag 4

Het minderen met graan gaat nog steeds redelijk! Ik eet niet elke dag even weinig granen, maar ik doe wel erg mijn best en ik moet zeggen dat het me veel minder moeite kost dan ik oorspronkelijk had gedacht. Ik heb geen last van honger of opgeblazen gevoel en dat voelt eerlijk gezegd weer wel fantastisch! Ik heb de laatste dagen ook een verminderde eetlust, maar ik weet niet in hoeverre dat ermee te maken heeft.

Wat ik vandaag heb gegeten.

's Ochtends: kerstomaatjes, een mandarijntje, een kom Sojade met 1 el muesli en een Granny Smith appel, bestrooid met kaneel. Nog 4 knackebrods en een tas thee.
's Middags: een tomaat, een bevroren banaan (als ijslolly), een kom Chinese kool. Verder nog een rauwe noten&zadencracker en 4 rijstwafels en een kom Sojade met lijnzaad en bosvruchten uit de diepvries.
Daarna ben ik ergens heen gefietst, 20 minuten heen en 20 minuten terug in volle zon. Heerlijk.
Voor het avondeten ben ik ook nog 2 rondjes in het park gaan lopen, wat neerkomt op 25 minuten. Waarschijnlijk komt het door het mooie weer, maar er waren gigantisch veel lopers. Hoewel ik erg moe was nadien, deed het wel deugd. Daarna heb ik een gestoomde zoete aardappel, gebakken edamame en wokschotel van courgette, paprika, ui en Chinese kool gegeten.
Het enige tussendoortje dat ik had waren 2 grote wortels en 2 rijstwafels.
Voor de rest 2 tassen thee gedronken. Als ik terugkijk, vind ik dat ik veel minder granen had kunnen eten, maar het is voorbij en morgen knal ik er weer tegenaan. Bovendien heb ik redelijk veel bewogen vandaag, dus ik hoop dat dat het een beetje compenseert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten