Translate

vrijdag 8 maart 2013

Minderen met graan: eetdagboek dag 5 en dag 6

Ik had me voorgenomen om een tijdje minder graan te eten, maar ik wist toen nog niet hoelang. Ik twijfel tussen 1 of 2 weken, maar aangezien de eerste week bijna voorbij is, denk ik toch dat ik voor nog een tweede week ga omdat dit zo goed voelt! Alleen slaap ik wel heel erg slecht de laatste tijd, maar ik hoop dat dat door externe factoren komt en dat het overgaat.

Gisteren at ik
- een tomaat, een mandarijntje, sojade met lijnzaad, muesli en bosvruchten en kaneel. een Pink Lady. amandel-cranberry reep en thee
- tomaatjes, wortels, lichtgewicht knackebrods van Wasa
- nog meer wortels, een roze pompelmoes/grapefruit
- tofu, gekookte aardappels, alfalfa, een beetje bloemkool in kaassaus die me werd opgedrongen door mijn moeder en een Granny Smith
- nog meer thee

Vandaag: 
- snoeptomaatjes, een heerlijke mango, een Granny Smith en een raw noten & zadencracker. hierbij een tas thee
- een tomaat en wat sla. sojade met geweekte muesli, lijnzaad, bosvruchten en kaneel. lichtgewicht knackebrods van wasa
- gekookte aardappelen, gebakken edamame, geroerbakte witte kool met tomatenstukjes
- nog wat kamillethee

Ik voel me nog altijd prima verzadigd en barstte vanochtend van energie, waarschijnlijk door de krachtige zonnestralen in een mango!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten