Translate

vrijdag 2 november 2012

Simply raw reep



Vandaag heb ik deze reep gehad, een rawfood snack. Zelf eet ik niet volgens de raw principes, maar af en toe zo'n snack binnenhalen kan geen kwaad en deze beviel me best wel, in tegenstelling tot de Cherry reep van lifefood, die was raar en veel te zoet. Of komt dat doordat ik aan rawfood aan het wennen ben ? :-)
 De ingredienten zijn: dadels, amandelen (30%), abrikozen (20%), vijgen, cashewnoten, moerbeien, pecannoten. 100% natuurlijke ingredienten dus, geen enkele toevoeging, daar wordt een mens blij van ! De smaak is dus goedgekeurd.
Voedingswaarde per reep: 142.5 kcal, 3.5g eiwitten, 15.6g koolhydraten waarvan 5.3g suikers (natuurlijke fruitsuikers!), 7.9g vetten van de noten waarvan 0.8g verzadigd, 4.4g vezels en 2.8mg natrium.




En dat is de reep vanbinnen :)







Lekker, gezond en 100% natuurlijk, wat wil een mens nog meer ? Ze zijn wel prijzig: 1.95 euro per reep, maar het is niet alsof ik ze elke dag eet en je mag jezelf eens verwennen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten